Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с оттечка на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с оттечка на 156

    Аз да питам..... Имам оттечка някъде..... Акумулатора ми пада за два дни ако не я паля. Карах я къде ли не, и при кой ли не.
    Първо ми казаха, че акумулатора е заминал. - Взех си нов и пак същото.
    После проверих всички бушони
    После всички плафони
    После алармата
    После радиото
    После я закарах на един дето бил страшен майстор - Каза, че всичко е ОК
    После я закарах в сервиз (голям). - Казаха ми, че има оттечка 0,01 - което било много малко и от завода излизала с повече. Тоест ОК била.
    И сега като спра свалям клемата, да мога да запаля на следващия ден.

    Питането ми е, дали някой знае читав токаджия в София да му я закарам, да стои една седмица ако трябва при него, и да я оправи, че ми писна ДЕДОВИЯ.
    Мерси предварително. Колата е от подписа.
    __________________
    Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

  • #2
    на мен ми беше от радиото. бях го направил да работи и на загасена кола. сега го оправих да работи само на запалена кола и вече нямам проблем с паленето и след седмица дори
    JTD 105+

    Comment


    • #3
      Първо зарежда ли алтернатора.При запалена кола с работещи фарове трябва да дава 13,7-14,2 волта.Второ угасяш колата изгасяш абсолютно всичко, отваряш предния капак/вратите затворени/ откачаш минусовата клема и с мултицет мериш тока/мултицета има опция да мери ток до 10 ампера,свързва се последователно на минусовата клема на акумолатора и минусовия кабел който си откачил/ който трябва да е не повече от 0,35 ма.Ако отчита по-голям ток, първо разкачаш радиото и така докато намериш причината за утечката.Имах едно НЕО, дето по същия начин ми изкара непвите.
      По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
      конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
      Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
      Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

      Comment


      • #4
        Митак, сигурно имаш вредвид 35 mA.

        Докъм 50 - 60 e допустимо. Тези 10, които са измерени са ненормално малко и на мен ми говорят за погрешно измерване.


        159 1.8 MPI
        166 2.0 TS (ex)

        Comment


        • #5
          Да, ма ме мързи да обръщам на латиница заради "m", надявам се че се сещат.
          По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
          конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
          Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
          Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

          Comment


          • #6
            Не ти и в кирилицата грешката. В мястото на десетичната запетая е.


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #7
              Добре 35 милиампера или 0,035 ампера или 3,5 Х 10 на -3 степен абампера или 0,04 кулона за секунда, учителю.Да запетаята е грешката.
              По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
              конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
              Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
              Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

              Comment


              • #8
                Клаксона проверяваха ли го? На братовчедка ми колата (не е алфа) имаше утечка от там.

                Comment


                • #9
                  Виж вечерта дали не мъждукат някои крушки габарити стопове, задни светлини, понякога има протрити кабели, нещо вентилатор на парно да се чува едва едва....принципно като извадиш ключа не би трябвало да има нещо включено.Някой плафон да не остава светнат, ако е ръчно включен.
                  По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
                  конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
                  Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

                  Comment


                  • #10
                    На мен ми е падал от забравен заден плафон, те бачкат и при заключена кола ако са натиснати...
                    Alfa 156
                    ::::1.8ts::::144hp::::'98:::::
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Мерси на всички. Събота и неделя не ми остана време а и времето нещо не позволява. През седмицата ще се мъча и после ще пиша какво е станало, ако мога да съм полезен на някой друг.
                      Alfa Romeo - 156 - 1999 - 1.8 16V Twin Spark

                      Comment


                      • #12
                        Бих те посъветвал как да постъпиш: отваряш шофьорската врата и затваряш бравата и с отвертка за да имитираш че е затворена. Свързваш ампермер последователно във веригата за да мериш утечка, като вадиш един по един предпазителите (бушончетата), без да пипаш тия за еърбеците. Така ще установиш в коя верига е и оттам евентуално да търсиш проблема. Имай предвид че може някой от модулите за централно или ел стъкла да прави проблем, не е задължително да е веднага, може след известно време да започва да прави някаква консумация. Друг евентуален виновник може да е фабричната аларма, на повечено са изкормени но съм виждал на 166 проблемна фабрична аларма която за 2дни смъква акумулатора. Друг виновник също може да е плафона в багажника който се командва от ключалката му. Общо взето е пипкава работа, въоръжи се с търпение.
                        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                        Горе главата, нищо че е празна...

                        Comment


                        • #13
                          може да бъде дори сд-чейнджър ако имаш такъв
                          Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
                          Peugeout 2.2 HDI 133+++
                          Alfa 159 +++ next

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от aleck Покажи съобщение
                            Аз да питам..... Имам оттечка някъде..... Акумулатора ми пада за два дни ако не я паля. Карах я къде ли не, и при кой ли не.
                            Първо ми казаха, че акумулатора е заминал. - Взех си нов и пак същото.
                            После проверих всички бушони
                            После всички плафони
                            После алармата
                            После радиото
                            После я закарах на един дето бил страшен майстор - Каза, че всичко е ОК
                            После я закарах в сервиз (голям). - Казаха ми, че има оттечка 0,01 - което било много малко и от завода излизала с повече. Тоест ОК била.
                            И сега като спра свалям клемата, да мога да запаля на следващия ден.

                            Питането ми е, дали някой знае читав токаджия в София да му я закарам, да стои една седмица ако трябва при него, и да я оправи, че ми писна ДЕДОВИЯ.
                            Мерси предварително. Колата е от подписа.
                            __________________
                            Аз тоците ги правя при едни момчета на ул. Тунджа, малко преди кръстовището с ул. Разслатица. Преди заведението има гараж, отгоре има надписи "Газови инжекциони" и "Автоаларми". Доволен съм, добри са...

                            Първоначално публикувано от dimitar_vd62 Покажи съобщение
                            Добре 35 милиампера или 0,035 ампера или 3,5 Х 10 на -3 степен абампера или 0,04 кулона за секунда, учителю.Да запетаята е грешката.
                            Можеш да го напишеш и "3,5Е-3"...
                            145, 1.6 boxer
                            156, 2.4 JTD - ex
                            Giulietta, 2.0 JTDm

                            Comment

                            Working...
                            X